in

Model japanskog doktora: 9 trikova uz pomoć kojih ćete smršati bez dijete i vežbanja

Ovi saveti su posebno korisni za one koji vode sedelački način života (u kancelariji, tokom vožnje ili kod kuće za računarom). Jednostavne navike pomoći će vam da izbegnete mnoge zdravstvene probleme, ali i da smršate

Japanski hirurg, profesor na Univerzitetu sportskih nauka Vaseda, Tsuneharu Kanaoka, objavio je zanimljivu knjigu: Ramena koja zaustavljaju starenje.

Kanaoka piše da je veliki broj pokreta koji nisu vidljivi oku ogromni i veoma korisni. Ako ih radite svesno tokom dana, ne samo da možete produžiti mladost, poboljšati izgled tela, već možete i da smršate.

Ovi pokreti su idealni za ljude koji rade po ceo dan i nemaju priliku da vežbaju, prate dijete. Razvijajući ramena, oslobodićemo se stagnacije u svakom uglu tela, stimulisati metabolizam, očistiti kožu i gastrointestinalni trakt.

Pratite nas na mreži “Telegram” na Android telefonima OVDE

9 suptilnih radnih navika koje će vam pomoći da smršate bez vežbanja ili dijete:

1. Nemojte koristiti naslon stolice u roku od 1 sata

Sedite uspravno, kontrolišite svoje držanje, ali bez dodirivanja naslona stolice leđima oko 60 minuta. U ovom položaju, trening se odvija bez fizičke aktivnosti: ciljan je na stomak (stomačni mišići rade), karlica je zategnuta, lopatice su ispravljene…

2. Polako sedajte svaki put na stolicu i koristeći mišiće zadnjice

Blago se nagnite da biste pomerili karlicu unazad. Mišići se treniraju u ovom pokretu, zamenjujući čučanj.

3. Ne držite se za „viseće rukohvate“ u autobusu

Pokušajte da se ne držite za pojaseve koji vise u gradskom prevozu. Ovaj položaj kvari lopatice i formira zaobljena leđa sa izbočenim stomakom.

4. Gledajte napred dok hodate

Danas mnogi ljudi, šetajući posle posla, hodaju s glavom oborenom ka telefonu ili ulici. Jadan vrat! Umesto toga hodajte ravnog pogleda, usmerenog napred, tako da možete da povučete pupak do leđa, trenirajući trbušne mišiće. Da biste brzo sagoreli kalorije i istrenirali noge, šetajte što duže.

5. Češće proveravajte svoje držanje dok ste za računarom. Položaj monitora treba podesiti tako da lice bude okrenuto napred, a tastatura prema ruci, stvarajući položaj u kojem se lakat ne podiže niti „visi“ sa stola.

6. Naduvajte i uvucite stomak nekoliko puta dnevno po 10 sekundi

Stabilizacija trupa i aktiviranje metabolizma nastaju naduvavanjem želuca, pa je njegov položaj lako ispraviti. Udahnite – napnite stomak u obliku loptice, izdahnite – maksimalno uvlačeći stoma.

7. Idite stepenicama tokom dana

Stepenice pri penjanju i spuštanju aktivno treniraju mišiće trupa, pa je ovo odlična prilika za vežbanje oslabljenog i tromog tela bez kondicije.

8. Nemojte hladiti vrat

Vrat, posebno ako postoje problemi sa leđima, uvek treba zaštititi. Kada se vrat i torakalna regija ohlade, nakupljaju otpad i inhibiraju kretanje odliva krvi.

9. Hodajte sa ruksakom, rasteretite ramena i vežbajte ravnotežu

Kada je teret (torba) koncentrisan ili sa leve ili sa desne strane, to je glavni uzrok lošeg držanja i izobličenja tela. Ako je opterećenje isto na levoj i desnoj strani, nema razloga za brigu da će se ravnoteža izgubiti! Istovremeno, stomak je takođe zategnut i smanjen.

Na mreži “Telegram” možete pratiti sve naše vesti i one koje ne objavljujemo na drugim mrežama. “Telegram morate instalirati na mobilnim telefonima. Tamo možete otići ako kliknete  OVDE

(stil.kurir.rs)