in

Nebojša Krstić i Jasmina Stojanov demantovali navode Marinike Tepić

Nebojša Krstić i Jasmina Stojanov demantovali navode Marinike Tepić

Nebojša Krstić i Jasmina Stojanov demantovali su navode poslanice i potpredsednice SSP Marinike Tepić koja je na Tviteru objavila da je firma “Nova communications”, koju su, kako je istakla Tepić, oni osnovali, dobila od RTS 2022. godine posao vredan više od 1,7 miliona dinara.

„Po običaju, g-đa Tepić izgovara laži i budalaštine. Nikakve veze nemam sa RTS-om, a nemam ni agenciju“, rekao je Krstić za portal N1 komentarišući objavu Marinike Tepić.

Kako je naveo, „nije Marinika Tepić kriva. i ona je žrtva Dragana Đilasa koji nju tera da radi prljave poslove koje on neće ili ne sme“.

„Ona je samo Đilasova potrošna roba koja će biti zamenjena kad se previše obruka“, naveo je Krsić.

I Jasmina Stojanov je za portal N1 rekla da je Tepić iznela niz neistina.

„Da odmah razjasnimo prvu neistinu: Agencija Nova Communications je od 2017.godina u potpunosti i stopostotno u mom vlasništvu, ljudi koji su u njoj zaposleni su došli da sarađuju sa mnom, i za njeno kompletno poslovanje od tog datuma sam odgovorna samostalno. Dakle, Nebojša Krstić je moj bivši kolega iz Kabineta predsednika Republike, nije suvlasnik moje agencije, nije njen mentor, savetnik, skriveni partner, niti dobri duh. Sa njim ni ja lično, ni zaposlenih ljudi u agenciji nema nista ni poslovno“, navela je Stojanov u odgovoru na objavu Marinike Tepić.

Prema njenim rečima, agencija posluje po svim tržišnim zakonima i načelima, i kao takva je na javnom konkursu i dobila poslove za kompanije koje je Marinika Tepić navela.

„Takođe, da je gospođa Tepić zelela da se bavi istinom, mogla je da proveri i da navede i da kompanije Galenika i RTS nisu vise moji klijenti, jer ih je na istom takvom javnom tenderu za 2023.godinu dobila neka druga media buying agencija. Istovremeno, gospodja Tepić je mogla i dodatno da se potrudi i pročita da je tender za RTS bio raspisan za poslove medijskog planiranja, a ne nekakvog ‘savetovanja’“, navela je Stojanov.

Istriče da je medijsko planiranje inače u primarnom opisu delovanje svake media buying agencije.

„Mogla je g-đa Tepić i sa mnogo manje truda a malo više elementarne objektivnosti proveriti na zvaničnoj stranici Agencije za privredne registre da javno dostupni finansijski izveštaji moje agencije pokazuju da cifra koju pominje aproksimira ukupno ostvaren prihod dok je ukupan rezultat poslovanja moje agencije prošle godine, na žalost, bio negativan. Da nije zelela da se bavi senzacionalizmom, gđa Tepić je sve to mogla da se raspita već kod svog šefa stranke koji je bio pionir tog biznisa u našoj zemlji“, istakla je Stojanov.

Stojanov je dodala da Marinika Tepić i ona nisu drugarice i da za nju nije nikakva “Dzesi”, već Jasmina Stojanov, žena koja samostalno vodi svoj biznis, i koja se „ne oseća ni malo prijatno kada je liderka najveće opozicione partije lažno i zlonamerno targetira u javnosti“.

Potpredsednica SSP Marinika Tepić objavila je na Tviteru ugovor, na kome se navodi da je Javna medijska ustanova Radio televizija Srbije od firme Nova communications naručila uslugu pod nazivom „Medijsko planiranje i praćenje sa analizom“, za koju je procenjena vrednost, na ugovoru koji je objavila Tepić, od 1.728.000 dinara.