in

Zabavni fitnes benefiti za koje niste znali!

Hula hop i zdravlje i te kako idu ruku pod ruku. Hula hop je više od razbribrige za decu (i neke odrasle)! U pitanju je zabavna alatka za vežbanje koja ima čudesne benefite po naše zdravlje.

 

Pretpostavljamo da ste poslednji put vrteli hula hop pre neke dve, do tri decenije. Za većinu, ovo je igračka za dečiju razbribrigu koja je bila veoma popularna devedesetih godina prošlog veka.

Ali, hula hop doživljava veliki povratak i to u svet fitnesa! A sve zahvaljujući čudesnim zdravstvenim benefitima.

Hula hop i zdravlje

Vrtenje hula hopa zahteva konstantan pokret, pa se ovaj tip vežbe smatra kardio treningom niskog  inteziteta. Uz vrtenje hula hopa, mnogi instruktori dodaju vežbe poput dizanja tegova, skakanje, plesanje…

Pročitajte i… Vežbe s hula hopom pod opterećenjem: Da ili ne?

Zbog toga što je u pitanju vežba niskog inteziteta ne opterećujemo kolena i kukove, pa samim tim, hula hop mogu da vrte i starije osobe.

Pored toga što se poboljšava rad srca, vežbe s hula hopom aktiviraju mišiće, od karlice, preko stomaka do grudi. Samim tim, poboljšavamo držanje i balans.

Isto tako, jačamo mišiče zadnjice, kukova, bicepse i tricepse ali i tetive. Zapravo, vrtenje hula hopa je trening za celo telo.

Uz to, jedan sat treninga s ovom spravicom sagoreva između 330 i 400 kcal. Što znači da ovo predstavlja i idealan zabavni način za skidanje viška kilograma.

Hula hop za početnike

Iako je rizik od povreda minimalan on postoji. Stoga je savet da počnete sa što lakšim hula hopom i da dok ne savladate veštinu vrtenja, ne menjate težinu hula hopa kao ni tip treninga. Ukoliko i u jednom trenutku osetite bol, obavezno prestanite s ovakvim treningom.

Zaključak je da je vrtenje hula hopa zabavno, lako i opuštajuće, a u isto vreme i veoma pogodno za naše zdravlje. Isprobajte već danas!

ljupco/Getty Images Plus via Getty Images