Režim ishrane i plan vežbanja Kim Kardašijan

U porodici Kardašijan, Kloi je ta koja najviše priča o zdravoj ishrani i vežbanju, ali Kim Kardašijan ne zaostaje mnogo za svojom sestrom.

Kloi je tokom rijalitija „U korak s Kardašijanima“ izgubila više od 27 kilograma. Danas ima i svoju emisiju „Telo osvete s Kloi“ (engl. „Revenge Body“) u kojoj pomaže zainteresovanima da skinu višak kilograma promenom režima ishrane i redovnim vežbanjem.

Jedna od fitnes instruktorki koja učestvuje u emisiji je i Melisa Alkantra, koja, između ostalog, trenira i Kim Kardašijan.

Ona otkriva i kako izgleda dnevna rutina ove rijaliti zvezde

Kako vežba Kim Kardašijan

Ono što je Melisa prvo rekla jeste da Kim vežba šest puta nedeljno i da ustaje u šest ujutro ne bi li stigla na jutarnji trening. Treninzi se sastoje od vežbi koje uključuju sve grupe mišića, od glave do pete.

Melisa kaže da se Kim fokusira na oblikovanje tela.

– Kim mrzi dane kada vežbamo noge. Ali je veoma posvećena. Zna šta je potrebno i da su ponekad vežbe nemilosrdne. Ume da bude teško, ali ona uvek kaže: ‘okej, idemo dalje!’

A zasad, treniranje joj se isplatilo.

– Kim je postigla sjajne rezultate, kao na primer na rukama – tricepsi su joj i te kako vidljivi i to za samo nekoliko meseci. Usredsređena je na svoj cilj, kaže Melisa.

Ishrana Kim Kardašijan

Što se tiče ishrane, Kim se trudi da joj obroci budu jednostavni i jede najčešće sveže povrće i voće, koji su i glavni deo njenih obroka. (Pročitajte i… Hali Beri otkrila svoj režim ishrane)

Kim Kardašijan je veganka, tako da za doručak jede vegansku kajganu i voće, za ručak avokado, salatu i takose, a za večeru uglavnom pojede čorbu ili salatu.

Kada se odluči na „cheat day“, Kim uživa u pici, keksićima i kolačima s vanilom.

(Pročitajte i… Kako izgleda plan ishrane i fitnes rutina čuvene Bijonse?)

Frazer Harrison / Staff/Getty Images Entertainment