Razlozi zašto ne gubite višak s stomaka

Mršavljenje je dugotrajan i često mukotrpan proces, a većini ljudi je najteže da skinu višak s stomaka.

Pored estetskih razloga, asne naslage na ovom delu tela treba smanjiti i zbog zdravstvenih razloga. „Šlauf“ povećava rizik od dijabetesa, srčanih oboljenja, masne jetre i metaboličkog sindroma. Ukoliko vodite računa o ishrani i bavite se fizičkom aktivnošću, a i dalje imate viška na stomaku, otkrivamo vam u čemu možda grešite.

Zašto je teško skinuti višak s stomaka

Razlog #1: Preskačete obroke

Imamo dobre vesti za vas: morate da jedete kako biste izgubili višak kilograma. Preskakanje pre svega doručka (a onda i ostalih obroka) usporava metabolizam. Neka se vaši obroci sastoje od kombinacije proteina, složenih ugljenih hidrata i zdravih masti. Konzumirajte puno povrća i voća, jer su ove namirnice bogare vlaknima.

Razlog #2: Ne konzumirate dovoljno masti

Određene zdrave masti (omega 3) pomažu nam da sagorimo salo, ma koliko to kontradiktorno zvučalo. Ukoliko želite da uklonite višak s stomaka, u svoj dnevni meni dodajte avokado, masnu ribu i orašaste plodove.

Razlog 3: Pijete kalorije

Zaslađena pića, alkohol, kupovni voćni sokovi, dijetalni sokovi i kupovne kafe i ledeni čajevi prepuni su praznih kalorija. Umesto ovih napitaka, radije izaberite vodu, u koju možete iscediti i pola limuna za lepši i osvežavajući ukus. (Pročitajte i… Zašto mršavljenje u jednom trenutku stane?)

Razlog #4: Dehidratacija

Ispijanje vode od ključne je važnosti za naše zdravlje, ali i za tanji struk. Uz to, voda će vam pomoći da uklonite osećaj nadutosti i težine u stomaku.

Razlog #5: Ne dižete tegove

Kardio treninzi su veoma važni za sagorevanje masnih naslaga, ali su efektivniji ukoliko su u trening uključene i vežbe dizanja tegova. Ovakve vežbe pomažu u izgradnji mišića koji sagorevaju masne naslage. Ovo je idealan način da sagorite višak s stomaka.

 

PORNCHAI SODA/iStock/Getty Images Plus via Getty