in

Pliometrija: Novi vid vežbanja koji će vas razdrmati do srži

Pliometrija je jedna od značajnijih inovacija u sportu poslednje tri decenije, a evo o čemu se zapravo radi.

Pilometrijski trening podrazumeva dinamične, brze i eksplozivne pokrete koje ubrzavaju otkucaje srca. Na primer, tokom treninga, kombinuju se vežbe kao što su iskoraci sa skokom, ili pak čučanj + skok. Umesto stacioniranih pokreta, pilometrijske vežbe povećavaju intezitet bez menjanja toka treninga.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cathipersonal (@cathilage)

Pliometrija

Pliometrija omogućava da se, uz jači intenzitet, jednako usredsredimo na određenu grupu mišića kao i s bilo kojim drugim vrstama treninga. Ipak, ono što je posebno važno jeste da za pliometrijske vežbe čak ne moramo da koristimo tegove i sprave, jer je dovoljna naša sopstvena težina.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Diogo Moura (@diogomoura.14)

Ovaj tip treninga često je deo krosfita ili popularnog „bootcampa“, a uključuju razne oblike vežbi kojima se pridodaje intenzitet kako bi se poboljšale sportske performanse. Sve to omogućava puno benefita – od eksplozivnosti i razvoja snage, do bolje okretnosti i izdržljivosti.

Ako već imate iskustva s treninzima, a želite da povećate svoju agilnost, malo ubrzate rad srca i jednostavno se razbudte, isprobajte ova dva treninga u nastavku.

Pročitajte i… Vežbe sa skakanjem- 20 minuta treninga za sjajne rezultate

Izvor: ljepotaizdravlje.hr

diego_cervo/iStock/Getty Images Plus via Getty Images

The post Pliometrija: Novi vid vežbanja koji će vas razdrmati do srži appeared first on .