Ovaj ritual ubrzava sagorevanje masnih naslaga pre treninga

Ispijanje šoljice vruće kafe većini je asocijacija na jutro ili pak na popodne. Ali, da li ste znali da konzumiranje ovog napitka pre treninga može da nam pomogne da dodatno sagorimo masne naslage?

Studije su pokazale da kofein utiče na “oksidaciju masti.” Naime, u istraživanju, objavljenom u “Žurnalu međunarodnog društva sportske ishrane”, učestvovalo je 15 muškaraca starosti od 32 godine. Jedna grupa je uzimala 3 mg kofeina (što je ekvivalent šoljici jake kafe) pred sam trening, a druga grupa uzimala je placebo. Rezultati su pokazali da je grupa koja je uzimala kofein brže sagorevala masne naslage tokom treninga i da su imali bolje rezultate tokom vežbanja. (Pročitajte i… Gde se prvo gube masne naslage i zbog čega)

Isto tako, pokazano je da kofein brže sagoreva masne naslage prepodne nego ujutro, stoga je savet da trenirate u prepodnevnim časovima.

Naučnici kažu da je potrebno još istraživanja kako bi se ova studija potvrdila, ali svakako ne može da škodi da isprobamo, dokle god ne preterujemo sa ukupnom količinom kafe tokom dana (dve do tri šoljice sasvim su u redu).

Maria Korneeva / iStock / Getty via Guliver