Najbolje pilates vežbe koje možete da radite i kod kuće!

Pilates predstavlja trening manjeg opterećenja, u cilju jačanja, produžavanja i formiranja mišića kroz kontrolisane, ponavljajuće pokrete.

Brojni su zdravstveni benefiti ovog tipa vežbanja, a pored toga što pilatesom stvaramo duže i jače mišiće, povećavamo fleksibilnost tela i držanje, a uz sve to, gubimo i višak kilograma. Ovo je sasvim dovoljno razloga da već danas počnete s pilates treninzima!  (Pročitajte i… 6 razloga da počnete s pilatesom već danas!)

U nastavku vam predstavljamo neke od najboljih vežbi koje možete da radite i kod kuće.

Pilates vežbe

Protiv bola u leđima

Ovaj set vežbi, u trajanju od 15 minuta, ojačaće mišiće u predelu leđa, a kičma će postati fleksibilnija.

Sjajan pilates kardio trening

Trening ne zahteva nikakvu dodatnu opremu, a dobićete set vežbi za zagrevanje, kao i za istezanje nakon treninga. Celokupno vežbanje traje 35 minuta.

Ojačajte!

Master trener Dina Dorman predstavlja dvadesetominutni trening snage, a najbolje od svega jeste što je uvrstila i mnogo istezanja, tako da ne morate da brinete o upali mišića!

Nežna jutarnja rutina

Ukoliko ste umorni ili baš i nemate vremena, ali ipak želite da vežbate, isprobajte ovaj desetominutni trening koji će vas razbuditi i pokrenuti.

Pilates ežbe za stomačne mišiće

Većina nas se pati upravo s viškom kilograma u predelu stomaka i s dobijanjem mišićne mase u abdomenu. Ove pilates vežbe su ono što vam treba za sjajne trbušnjake!

Spoj joge i pilatesa

Za one koji vole jogu, mogu slobodno da isprobaju ovaj sjajan pilates trening i neće se pokajati!

 

 

 

 

Dreamer Company/iStock/Getty Images Plus via Getty Images