in

Kako pevačica i glumica održava top formu?

Fitnes rutina Lejdi Gage bazira se na kombinaciji vežbi izdržljivosti, ali i plesa i joge. Evo o čemu se radi.

Kada nije u studiju, Ljedi Gaga provodi dosta vremena u teretanama što rado dokumentuje i na svom Instagram profilu. Godinama već pevačica (i glumica) radi s čuvenim trenerom Harlijem Pasternakom, koji joj je pomogao da bude u top formi. Zajedno na dnevnom nivou imao treninge, a pored toga, Lejdi se bavi plivanjem, jogom i plesom.

Fitnes rutina Lejdi Gage

Plivanje pre nastupa

Baš kao i Dženifer Lopez, i Lejdi Gaga pred nastupe i koncerte obavlja treninge. Ali umesto odlaska u teretanu. Gaga otpliva nekoliko krugova oko bazena. Upravo joj plivanje predstavlja kardio trening nižeg inteziteta potreban kako bi imala kondiciju za nastupe.

Jahanje

Iako ovo ne zvuči kao fizička aktivnost za čoveka, jahanje zapravo predstavlja umereno vežbanje i pomaže nam da ojačamo karlične mišiće, kao i mišiće nogu.

Joga

Lejdi se jogom bavi već 16 godina, još otkako je bila student. Upravo joj ove vežbe pomažu da ojača i telo i dug.

Pročitajte i… Fitnes rutina Viktorije Bekam

Pilates

Pored joge, Lejdi obožava i pilates, koji utiče na fleksibilnost i snagu srednjeg dela tela. Pilates vežba s instruktorkom Lisom Meri Gudvin.

Treninzi snage

Najveći deo kardio dela treninga pevačica ima tokom nastupa, ali ona pet puta nedeljno ima i treninge snage od 35 minuta.

Vreme odmora

Posle svakog nastupa, koji zapravo predstavlja višečasovni trening plesa, Gaga ima rituale kojima oporavlja svoje telo-ledene kupke od 5 minuta, vrela kupka od 20 minuta, pa zatim ledene kompresije na mišićima.

 

Vittorio Zunino Celotto / Staff via Getty Images Entertaiment