Kako da sagorite masne naslage i izgradite mišiće

Ukoliko želite da sagorite masne naslage, a da usput izgradite mišiće, predstavljamo vam idealan trening za to.

U pitanju je jednonedeljni fitnes plan  koji je pogodan i za početnike, kao i za one koji se već uveliko bave fizičkom aktivnošću. Zgrabite svoje tegove, flašicu vode i peškir i počnite već danas!

Kako da sagorite masne naslage

Noge

1. Lezite na leđa, a noge savijte u kolenima. Podižite zadnjicu, pazeći da su lopatice i dalje na podlozi. Ponovite 10 puta u sve serije.
2. Stanite u polučučanj, a na kolena zavežite lateks traku. Pravite korake levo-desno dovoljno široke, da se traka zategne. Ponovite u dve serije deset puta.
3. S tegovima u rukama uradite po 12 čučnjeva u četiri serije.

Leđa i stomak

  1. Uradite izdržaj („plenk“)30 sekundi.
  2. Lezite na leđa i odignite noge malo od podloge. Radite „makazice“ 30 sekundi.
  3. Naredna vežba se zove „planinar“ (engl. mountain climber). Stanite u položaj za sklek s malo odignutom zadnjicom. Privlačite grudima jedno pa drugo koleno. Radite ovu vežbu 30 sekundi.
Ruke
  1. Uradite četiri serije od po osam sklekova. (Pročitajte i… Izazov s sklekovima od samo 30 dana)
Kardio

1. Preskačite vijaču 30 sekundi u tri serije.

Ovakav trening radite tri do četiri puta nedeljno, uz umerenu dnevnu fizičku aktivnost kao što je šetanje ili vožnja bicikla. Ovo je dobitna kombinacija da sagorite masne naslage i izgradite mišiće.

Srećno!

g-stockstudio/iStock/Getty Images Plus via Getty Images