Chanel otkriva novo zaštitno lice luksuzne kolekcije satova J12

Za modnu kuću koju je stvorila žena koja je znala da prati svoje instinkte, sekunde su oduvek bile od ključne važnosti.

Bilo da je to najduža sekunda u životu na dan važne odluke, ili priprema meko kuvanog jajeta sa savršenom kulinarskom preciznošću, svejedno da li se radi o poslednjoj sekundi
zahvaljujući kojoj ćemo uhvatiti avion ili će nam, pak, pobeći taksi – čitav naš život je niz prekretnica koje se dešavaju u sekundi i nisu slučajne.


U kampanji za najpoznatiji sat modne kuće Chanel, J12, devet fantastičnih žena deli svoje lično iskustvo u vezi sa sekundom koja im je promenila život. Ove godine, zaštitnim licima kampanje pridružuje se i glumica Margo Robi.

Zaista je neverovatan osećaj učestvovati u ovoj kampanji uz sve te inspirativne žene. Biti zaštitno lice sata J12 za mene znači priznati i ceniti vreme.

 

Chanel Watches